Krok 2. Zgłoś stronę internetową lub aplikację mobilną oraz jej administratora dostępności cyfrowej

Podaj informacje o posiadanej lub zarządzanej stronie internetowej lub aplikacji mobilnej oraz podaj dane kontaktowe do osoby wyznaczonej do spraw związanych z zapewnieniem dostępności cyfrowej w jednostce.

Informacje o jednostce organizacyjnej UW posiadającej lub zarządzającej stroną internetową lub aplikacją mobilną

Informacje o stronie internetowej lub aplikacji mobilnej posiadanej lub zarządzanej przez jednostkę organizacyjną UW
Administrator dostępności cyfrowej

Administrator dostępności cyfrowej jest to osoba wyznaczona do realizacji spraw w zakresie dostępności cyfrowej zgłoszonej strony internetowej.

Zadaniem administratora dostępnosci cyfrowej będzie przyjmowanie zgłoszeń dotyczących barier dostępności na stronie oraz współpraca z BON w zakresie usuwania błędów dostępności wykazanych w audycie BON a także odpowiedzialność za zamieszczenie na stronie deklaracji dostępności opracowanej przez BON. Administrator dostępności cyfrowej będzie wskazany z imienia i nazwiska wraz z danymi kontaktowymi, w treści deklaracji dostępności, która zostanie zamieszczona na stronie jednostki.